16.04 w warszawskim Studio Alva Showroom odbyły się wielkanocne, rodzinne warsztaty kulinarne dla dziennikarzy i przedstawicieli mediów, których gospodarzem był Związek „Polskie Mięso”. Spotkanie było ostatnim wydarzeniem w ramach ogólnopolskiej kampanii informacyjnej „Marka Polskie Mięso. Polska smakuje”. Warsztaty poprowadzili: znany szef kuchni Giancarlo Russo oraz ambasadorzy kampanii – Beata Śniechowska i Tomasz Czajkowski. Za cykl eventów oraz realizację i koordynację działań w ramach całej kampanii odpowiada agencja EMLAB (Grupa S/F).
Wielkanocne warsztaty kulinarne „Coś się święci” były doskonałą okazją do zaprezentowania walorów polskiego drobiu i wieprzowiny w świątecznej odsłonie. Goście spotkania w wyjątkowej rodzinnej atmosferze realizowali bardziej i mniej tradycyjne przepisy pod okiem doskonałych szefów kuchni. W menu znalazły
się m.in. pieczone białe kiełbasy, pasztet z gęsiny oraz niecodzienne wędliny: kiełbasa z wieprzowiny wg receptury Giancarlo Russo i wędzona wędlina z kaczki,
z wiśniową konfiturą i flambirowaną śliwowicą.
się m.in. pieczone białe kiełbasy, pasztet z gęsiny oraz niecodzienne wędliny: kiełbasa z wieprzowiny wg receptury Giancarlo Russo i wędzona wędlina z kaczki,
z wiśniową konfiturą i flambirowaną śliwowicą.
Warsztaty „Coś się święci” były ostatnim wydarzeniem z całego cyklu eventów w ramach rozpoczętej w grudniu 2018 r. ogólnopolskiej kampanii informacyjnej „Marka Polskie Mięso. Polska smakuje”. Głównym celem akcji jest zwiększenie świadomości na temat walorów polskiego mięsa wieprzowego i drobiowego oraz walka ze stereotypami na jego temat. Pod hasłem „Pewne jest jedno. Polskie mięso” organizator kampanii - Związek „Polskie Mięso” zachęca Polaków do aktualizacji wiedzy na temat mięsa, jego wartości odżywczych i kalorycznych. W ramach kampanii odbyły się już wszystkie zaplanowane spotkania informacyjno-promocyjne, a do 30 kwietnia potrwają akcje w kanałach off- i online m.in. na Facebooku, Instagramie, YouTube oraz działania z obszaru product placement w TV i prasie.