Agencja EMLAB (Grupa S/F) wygrała przetarg na kompleksowe przygotowanie i realizację drugiej edycji ogólnopolskiego projektu „MARKA POLSKIE MIĘSO/POLSKA SMAKUJE - KONTYNUACJA”. Na zlecenie Związku Polskie Mięso agencja całościowo zajmie się kreacją i produkcją kampanii.
Agencja EMLAB (Grupa S/F) wygrała przetarg na opracowanie koncepcji, kreacji i kompleksową produkcję drugiej edycji ogólnopolskiej kampanii informacyjnej „MARKA POLSKIE MIĘSO/POLSKA SMAKUJE - KONTYNUACJA”. Działania w ramach projektu obejmą cykl eventów informacyjno-promocyjnych, działania w kanale digital, przygotowanie strony WWW kampanii oraz lokowania w TV i prasie. To drugi projekt, który EMLAB (Grupa S/F) zrealizuje dla Związku Polskie Mięso – agencja odpowiadała także za działania w ramach pierwszej edycji kampanii od grudnia 2018 do kwietnia 2019. Podobnie, jak podczas poprzedniej odsłony kampanii, celem nadchodzącej edycji będzie dalsza popularyzacja i aktualizacja wiedzy na temat polskiego drobiu i wieprzowiny.
Kampania zostanie sfinansowana z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego oraz Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.