Związek Polskie Mięso w ramach ogólnopolskiej kampanii informacyjnej „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje” był gospodarzem wydarzenia Carnival Meating. CelebruJEMY 2020. W wyjątkowej kolacji połączonej z multimedialną prezentacją walorów polskiego drobiu i wieprzowiny wzięli udział przedstawiciele mediów, branży spożywczej oraz świata gastronomii. Za realizację wydarzenia i prowadzenie kampanii odpowiada agencja EMLAB (Grupa S/F).
Spotkanie Carnival Meating. CelebruJEMY 2020 to kolejna odsłona drugiej edycji projektu „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje.” Autorem i organizatorem kampanii jest Związek Polskie Mięso, który tym razem zaprezentował idee projektu w formule wyjątkowej kolacji karnawałowej dla przedstawicieli mediów, branży spożywczej i gastronomicznej. Goście wydarzenia mieli niepowtarzalną okazję do spróbowania wyśmienitych potraw z polskiego drobiu i polskiej wieprzowiny, które przygotował Dariusz Barański, Szef Roku 2020 wg przewodnika Gault&Millau. W spotkaniu wzięli udział także ambasadorzy akcji – dietetyczka i trenerka personalna, Agata Dąbrowska oraz Tomasz Jakubiak, znany kucharz i dziennikarz kulinarny.
Wydarzenie, poza aspektem niewątpliwej atrakcji kulinarnej, miało za zadanie popularyzację aktualnej wiedzy na temat polskiego drobiu i wieprzowiny. Zaproszeni goście w innowacyjny i niestandardowy sposób mogli zapoznać się z najważniejszymi faktami dotyczącymi jakości, pochodzenia i walorów zdrowotnych polskiego mięsa.
Projekt „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje.” potrwa do 31 marca 2020 r. Działania w ramach akcji obejmują cykl spotkań informacyjno-promocyjnych, aktywności w social mediach oraz na dedykowanej stronie pewnejestjedno.pl, a także lokowania w TV i prasie.
Za kompleksowy przebieg kampanii odpowiada agencja EMLAB (Grupa S/F). Cały projekt sfinansowano z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego oraz Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego. Szczegóły dotyczące kampanii są dostępne na stronie pewnejestjedno.pl.