Wystartowała ogólnopolska kampania – „Marka Polskie Mięso”

Związek „Polskie Mięso” rozpoczął ogólnopolską kampanię dotyczącą mięsa wieprzowego i drobiowego pod hasłem Pewne jest jedno. Polskie mięso. Głównym celem działań jest zwiększenie świadomości i wiedzy wśród konsumentów na temat walorów mięsa wieprzowego i drobiowego oraz...
Sandra Gruszczyńska Account Directorem w agencji eventowej EMLAB (Grupa S/F)

Sandra Gruszczyńska objęła stanowisko Account Directora w agencji eventowej EMLAB (Grupa S/F). Poprzednio była związana z międzynarodowym cyklem imprez The Color Run i agencją Polymus.
Agencja EMLAB (Grupa S/F) autorem działań dla Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii podczas Szczytu Klimatycznego ONZ.

Agencja EMLAB (Grupa S/F) po wygranym przetargu, odpowiada za kompleksowe przygotowanie stref Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii (GZM) podczas tegorocznego Szczytu Klimatycznego ONZ w Katowicach. W ramach współpracy powstał showroom, który można odwiedzać podczas dni ...
"Rojst" - najgłośniejsza premiera sezonu.

Serial „Rojst” to bez wątpienia najgłośniejsza premiera sezonu. Event promujący produkcję Showmax przeniósł zaproszonych gości w realia lat 80-tych i w niestandardowy sposób oddał klimat serialu. Mrok, suspens, tajemnica i scenografia rodem z minionej epoki to główne atu...
1
2